Acer müşteri hizmetlerinde ülkü yaklaşımın standartlarını belirliyor

Satış sonrası hizmetler, tüketicilerin marka tercihinde tasarım ve eser kalitesiyle bir arada değerlendirmeye aldığı çok kıymetli bir öteki öge. Bu nedenle müşteri hizmetleri, her vakit Acer kurumsal stratejilerinin merkezinde yer alıyor. Bu değerli hizmeti dışarıdan temin eden pek çok rakibinin tersine Acer, tamir merkezlerinin denetimini büsbütün kendi elinde tutuyor. Böylelikle pazar dinamiklerine ahenk sağlıyor, tamirat süreçlerini azamî esneklikle optimize ediyor ve en yüksek tamirat kalitesini garanti altına alıyor. 

Servise sahip olmanın avantajları

Acer’ın sahip olduğu tecrübeli lojistik, davet ve tamirat merkezleri, tamir zinciri prosedürlerini optimize etmek için kusursuz bir halde senkronize ediliyor. Bu sayede Acer, plansız işletme ve bakım masraflarını en aza indiriyor. Tek bir merkezde yaşanabilecek darboğazları önlemek için eserler başka tamir merkezlerine dağıtılıyor; stokta olmayan yedek modüller Acer’ın Polonya’daki lojistik merkezinden süratle gönderiliyor yahut diğer bir servis merkezi tarafından tedarik ediliyor; Acer teknisyenleri ağır devirlerde uzmanlıklarını ve takviyelerini paylaşmak için merkezler ortasında hareket edebiliyor. 

Bu esneklik beraberinde şunları getiriyor: 

360 derece kapsama alanı

Acer CarePlus garanti paketleri öncelikli servis, telefon dayanağı ve müdafaa sunarken, standart garanti müddetini tıpkı servis düzeyiyle uzatıyor ve beklenmedik tamirat yahut değiştirme maliyetlerine karşı daha uzun vadeli muhafaza sağlıyor.       
Standart İşletme Paketi | Yerinde tamir, Milletlerarası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama
Deluxe İşletme Paketi | Yerinde tamir, Memleketler arası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama, Ekipman Koruması         
Premium İşletme Paketi | Garanti mühletinin 2 yıldan 4 yıla uzatılması, Ekipman muhafazası, Öncelikli tamirat, Kaliteli tamir hizmeti

Bunların yanı sıra Acer White Gloves, yüksek seviyede ihtimam gösterilen ve detaylara dikkat edilen Premium bir hizmet olarak sunuluyor. İşletmelerin gereksinimlerini karşılamak üzere özelleştirilen bu hizmet, aygıt kaydı, yazılım ve donanım yükseltmeleri, öncelikli ve yerinde tamir, bilgi silme, data geri yükleme ve yedeklemeyi içerebiliyor.

Servisi sürdürülebilir bir iş kolu olarak benimsemek: Enfinitec modeli

Standart işletim prosedürleri, ISO sertifikaları ve çok sayıda ödül eşliğinde Acer’ın satış sonrası hizmetleri bilgi teknolojileri kesiminde bir referans haline geldi. Bu başarılarına dayanarak Enfinitec’i kuran Acer, çok sayıda eserde beyaz etiketli tamir sunarak hizmet yelpazesini BT’nin ötesine genişletiyor.          
Enfinitec, eserlerin hayat döngüsünü uzatarak yahut onlara ikinci bir ömür talihi tanıyarak, daha sürdürülebilir ve sorumlu bir dünyaya yönelik şirket misyonumuzu harika bir formda temsil ediyor.
Enfinitec, yeni pazarlara açılmak ve sürdürülebilir satış sonrası hizmetlerde uzmanlık arayan öteki dallara hizmet vermek maksadıyla, sürdürülebilirliğe ve sorumluluğa odaklanarak satış sonrası hizmet dalında dönüştürücü bir güç olmaya hazırlanıyor. 2023’ün sonunda kurulan Enfinitec, şu an farklı ülkelerdeki sekiz lokasyonda 1.000’den fazla çalışanı olan bağımsız bir Avrupa hizmet şirketi konumunda. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Benzer Videolar